Průběh stavby / víte co vás čeká
PŘEDÁNÍ STAVBY
Naše úloha v procesu výstavby Vašeho domova se chýlí ke konci a zbývá Vám stavbu oficiálně předat. Je úplně jedno, zda jsme Vám za týden postavili DŮM KE STAVBĚ nebo po třech měsící intenzivní výstavby dokončujeme finální úklid DOMU NA KLÍČ, protože vše musí sedět přesně tak, jak jsme se domluvili. Samotný akt předání díla se děje prostřednictvím podpisu předávacího protokolu. Odevzdáváme Vám klíče od stavby, originály záručních listů od jednotlivých výrobků ve Vašem domě, prohlášení o shodě a realizační dokumentaci stavby. Předáváme Vám k proplacení poslední fakturu, která bude v souladu se smlouvou o dílo a odsouhlasenými změnovými listy.
Velmi si vážíme Vaší důvěry, že jsme se mohli tak velkou měrou podílet na stavbě Vašeho nového domova. Je čas se ohlédnout a s jistou dávkou nadhledu objektivně zhodnotit naši vzájemnou spolupráci. Vážíme si Vašeho hodnocení a vezmeme si je k srdci.
Předáním stavby náš vztah ale zdaleka nekončí. Začíná běžet záruční doba v délce 10 let na nosný systém Vašeho domu a 36 měsíců na vše ostatní. Jsme tady stále pro Vás a jsme připraveni Vám pomoci, jakkoliv to bude možné. Moc nám zaleží na tom, abyste byli s Vaším bydlením spokojeni.
Jste hotovi. Zakázka pro Vás tedy končí?
Ale vůbec ne. Postavili jsme Vám dům a jsme tu pro Vás dál. Určitě narazíte na něco, co byste s námi rádi konzultovali – třeba seřízení topení nebo oken. K našim klientům se vždy rádi vracíme a Vy nás vítáte s úsměvem na tváři. Dali jste nám důvěru tím, že jste nám zadali stavbu svého domu a my Vám ji teď můžeme potvrdit.
Uvedete moji stavbu jako referenční?
Jsme mladá firma a reference potřebujeme. Pokud jste s námi byli spokojeni a dovolíte nám to, tak rádi dáme pár fotek Vašeho domu na náš web. Budeme moc rádi, když nám napíšete pár větiček o tom, co se Vám líbilo a kde bychom naopak měli ještě přidat. Váš názor a kritické zhodnocení naší práce je pro nás velmi důležité.
Za jak dlouho začnete řešit případnou reklamaci?
Spokojenost našich zákazníků je pro nás velice důležitá, proto si nemůžeme dovolit s vyřízením otálet. Samozřejmě se maximálně snažíme, abychom reklamace neměli, ale sem tam se musí nějaká objevit – to je zákon pravděpodobnosti. Můžete si být jisti tím, že k reklamaci se postavíme čelem a vyřešíme nepříjemnou záležitost co nejdříve.